אייל מאמן אישי לחיים

אימון אישי בגישה הוליסטית בשילוב NLP מקצועי

תתעורר!

הגיע הרגע שלך לעשות את הצעד.
אל תיקח את זה אישי, אך אנחנו כבני אדם, נמשכים לאזור הנוחות. לאזור המוכר, הנוח, הרגוע. האזור הזה, מסוכן! הוא גורם לך לרחמים עצמיים, לויתור עצמי, להיות מוכה גורל. אבל, ויש אבל גדול, ברגע שאתה מבין שהמציאות שלך בינונית, שאתה רוצה להתקדם, להתמקצע ולהצליח, כבר עשינו 50% מהשינוי. שיפור הביטחון העצמי, האמונה במשאבים הפנימיים שלך, יכולים לייצר לך תוצאות עצומות וגדולות משחשבת.

במהלך אימון אישי 1 על 1 בשימוש של NLP מקצועי נלמד:

מיומנויות חברתיות, כן אתה יכול להיות כוכב החברים!

שיפור מיומנות שכנוע והשגת כלים ייחודיים

יתחילו לשמוע אותך! הצגה עצמית מנצחת

כלים לאהוב את החיים. לשנות מצבים לטובתך

תהליך האימון מציע שיטה ייחודית לפריצה והשגיות בחיים – המהווים: התחלה אמצע וסוף. אתה יודע איך אתה נכנס ומה אתה צריך לעבור בדרך בכדי להשיג את התוצאה שאתה רוצה.

תמיד חשבת שמתישהו תוכל להיות הגרסה הטובה יותר של עצמך?

תמיד הרגשת שאתה מסוגל לעשות ולהיות הרבה יותר?

הגיע הזמן שלך לחיים טובים יותר!

הכירו את המאמן

קוראים לי אייל כהן, העיסוק העיקרי שלי הוא לאמן אנשים לצאת מהבינונית, לצאת מחסמים חברתיים, להיות יותר תקשורתיים, לחיות בלי הפחדים, ולהגשים את החלומות והשאיפות, להיות יותר אסרטיבי, כריזמטי ובן אדם מצליח, לשנות דפוסי חשיבה מבן אדם בינוני, לבן אדם שמגשים את עצמו. לעשות מהפך בחיים של הבן אדם ולהפוך אותו לבן אדם שהוא רוצה להיות. הנישה שלי, היא לשפר את התקשורת הבין אישית, ולעזור לאנשים להוציא את השד או האריה שנמצא בהם, ולהיות אנשים תקשורתיים מאוד. במהלך האימון שלי אני משלב את שיטת הקאוצ'ינג, הNLP שיטות נוספות ושיטות שפותחו על ידי.  אני כאן ומחוייב להצלחה שלך.

למה כדאי לך להתאמן איתי?

מתי ואיפה

נתאם פגישה בזמן שנוח לשנינו, אצלי בקליניקה במרכז הארץ (לאור תקופת הקורונה ניתן לבצע את  האימון מרחוק).

יש לך הזדמנות להשיג את מה שתמיד רצית!

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות וללא עלות, מלא פרטיך